Saturday, January 22, 2011

my bestie

harini nak cerite pasal my bestie!
she's my cousin,my sis,also my bestfriend!
aku memang rapat gile dengan dye ni
pape prob mesti cter kat dye
pendengar setia ni and also peminat setia aku
*haha!!jangan mare ye syira oii ^_^*

xpenah bergaduh dengan minah ni
gaduh-gaduh manje penah lah
kiteorg ibarat isi dengan kuku
nasi & kuah*boleh ke pkai perumpamaan ni??*
ni lah dye..yang belah kiri tau
yang pakai spec tu aku
fyi,minah ni single..(sajeje nak inform)
hahaa!btw,ni pic taun lepas..
disebabkan aku jarang upload pic kat lappy
ni je ah yg aku ade
baselah nset pun cikai-cikaian je :(


OMG!muke aku kat dalam pic tu macam gatal sangat je =,='
iloveyousomuch syahira!
nanti kawen jemput aku tau??
kau  kan tahun ni SPM
tahun depan dah boleh kawen dah..
xD

ainhanani:aku panggil syira ni nenek,dye panggil aku atuk..sweet couple ni ;)

2 comments: