Wednesday, March 16, 2011

my new life!

sorry everybody!
lambat gile update mase tak menginzinkan.
lagipun baru baek demam.setelah 2 hari demam akibat teruja pulang ke rumah
hahaa.benggong!
serious best jadi orang saket.semua orang care pasal kite.wuhuu.
tapi alhamdulillah malam tadi dah sehat.terus buat homework bio
sepanjang demam tak boleh rehat betul-betul sebab terpikirkan homework yg melambak
(acah baeklah kononnye) xD


dan saye tak sangke fatin hanz akan update blog dye pasal saye (bangge + kembang)
hahaa.thanks a lot fatin.


oklah rakan-rakan saye akan bercerite pasal boarding school.
boarding school??apetu? (dgn muke blur)
sekolah berasrama lah.
minggu pertame masuk.rase menyesal pulak masuk asrama.
bukan sebab tak biase.tapi stress.banyak bende nak diselesaikan.
dan rase rindu kat sekolah lame.rindu kat member,cikgu.
and also rase tak selese dgn senior yg bagi aku belagak besau
tapi aku rase perasaan aku je kot.tapi kebanyakkan senior-senior kat situ baek-baek je


aku je yg fikir negatif.ade satu senior ni.dye cam belagak sikit lah
pade pandangan aku.jalan pun mendada.aku siap kasi name samaran & the gang lagi kat dye
name samarannye "tutti".manusia biaselah berani cakap belakang2 je
tak berani cakap depan2.termasuklah aku.
hehee (buat muke baek)


then,masuk minggu ke 2.rase seronok.sebab member2 sume dah boleh masuk 
kate laen dah boleh kamcing lah.sebenarnye duduk kat asrama ni best.
just rindu dekat mak je lah.2 kali sehari aku call mak aku.heee
aku kan anak manje ;)


macam2 aku nak citer pasal asrama ni.tapi aku takut korang malas pulak
nak bace aku tulis berjele-jele ni.nanti je lah aku sambung.
(kalau rajen lah)


sebelum aku blahh.aku dapat kawan baru + baek dgn diorang.
dan diorang ni pun budak baru cam aku.


meh aku kenalkan.
tapi kasi name je lah.


1.nur amalina hidayu.
   panggil:ayu
2.nur huda
   panggil:huda @ hadi
3.nor syahira
  panggil:syira
4.nurul fadzlin
   panggil:fadz
5.nur farhana
   panggil:nufa


and aku dorang panggil hanan.such a rock name ;)

1 comment: