Saturday, April 16, 2011

my heart will go on.

as salam mun.morning all!
huarghh!ptg ni nak kene balek hostel dah :(
tapi takpe.next week balek lagi.
yeahyeahh!

haritu aku balek rumah awal sebab demam lepas tu
ade something tumbuh dekat armpit.
balek kat rumah mak ade mestilah aku rase bersemangat sikit.

last week aku tak balek rumah.
tapi enjoy duduk dekat hostel.
mandi kat "wet-world",maen pemberite berkepale kepale. :D
selalunye kalau minggu tak balek rumah sedih je.
tapi last week heaven gile asek gelak je.
makan mangga,pegi kedai beli cendol,berkelah kat tepi longkang.
sweet memories ever!
kalau hari-hari camtu kan best.tapi alamatnye tak belajarlah jawapnye.

tapi yg tak bestnye aku menyampah dgn someone ni.
(aku jahatkan?menyampah2 dengan orang)
adelah sorg member ni.aku pun taktaulah
memang perangai dye camtu ke?ataupun aku yg terlalu jahat
menyampah dengan dye?harap2 dye ubah lah perangai dye.

oklah sampai disini saje bebelan aku.tata yaww


ainhanani:rindu sama cousin aku syira n wawa!bile mau gossip-gossip mcm dulu?

No comments:

Post a Comment