Sunday, December 19, 2010

blahblahblah!!

2 days more 
result kuar
WHATHEFISH!
  
time passas so fast
abang(name panggilan aku yang terbaru..haha!)
dah nak masuk tingkatan 4


cakap pasal result
sume orang jadi takut kan??
aku mula-mula tu takutla jugak
tapi

lepas sms dengan dia 
aku lega sikit
seriously,rindu sangat nak skodeng dia
nak tengok dia naik moto dia
*jahatnya aku skodeng anak teruna orang!!*


rindu nak tengok dia senyum
perh. .betapa cairnya aku tengok dia senyum
250 darjah celcius takat lebur aku
*okey abang!jiwang air is over* xD
 
tittle di atas menunjukkan aku dah xtau
nak buat tittle apa
sedang kebinggungan dan kesengalan


duduk rumah ni membuatkan kepala otak
jadi beku dan tak boleh berfikiran waras
dah la asyik nak makan je
berat ponn naek 1 kilo
jerawat naek dengan jayanya
HATE THEM!!




                        aku nak muka bersih cm dulu!katakan taknak pada jerawat


ainhanani:hope dpt result elok..nak masuk kelas science..doakan ye;)








 

4 comments:

  1. ehem ehem..
    rindu sape ha?
    result tu kena redha..
    kalo ok bagi hadiah..
    kalo x ok.. huahahaha sendiri mau ingat :P

    ReplyDelete
  2. adelahh..shh!jgn bagitau sape2 tau..
    rahsie antare kite..
    wakaka!kite redha je bape result nye
    kalo result bagus nak adiah besaa pnye tau??
    hihi ;)

    ReplyDelete
  3. besar boleh.. kotak washing machine tu org bagi hihihi

    ReplyDelete
  4. tu nak buat ape??sadis betul..hahaa

    ReplyDelete