Tuesday, December 28, 2010

boring time!!

hye everybody!
assalammualaikum

lagi beberapa hari lagi
nak masuk sekolah dah
after this,no more facebook everyday!
no more blog every week 

aku kalau ada rezeki nak masuk asrama
dapat sekolah dekat banting pun oklah
tapi rezeki semua kan ALLAH
yang tentukan

harini aku rasa boring(sebenarnya hari-hari pun agak boring)
so,aku amik keputusan
*cehh keputusan!*
untuk mengedit gambar

almaklumlah.aku ni bukannye reti sangat pun
nak mengedit-edit ni
tadi baru belajar
sedihkan??haha    

ni lah hasil gambar yang telah diedit










                                          muka tak boleh blahh aku time ni..haha xD  








oklahh sampai kat sini je lah
kalau aku tulis panjang-panjang nanti
merapu jadinya..haha!
tata!!

ainhanani:nak masuk asrama!doakan ye??

2 comments: