Thursday, December 23, 2010

ku menangis~~

harini bersamaan 23hb
result pmr keluar
pagi2 dlm pukul
9.40 pagi
aku sampai sekolah



with my beloved brother
*sbb takut amek result sorg2..dibuatnye terpengsan*
lepas tunggu member2 dtg

masa untuk ambil RESULT~!!!
huhh..masing2 dah jadi penakut
dan aku pun dengan gagahnya
berjalan ke meja yang disediakan
*ayat aku xboleh blahh*

tangan dah menggigil nak tandatangan
dengan menggigilnya aku mencapai
keputusan ditangan cikgu
kini tibalaa masaa.......................

ucapan tahniah dari cikgu kuhiraukan
mengira berapa jumlah A yang dipungut
*sungguhla ayat aku ni poyo*
selepas mengira aku pun terus

tersujud ditepi meja
darsyat kan??
selepas diteguroleh kawan2 aku
aku pun bangun dan peluk cikgu math aku (PUAN SHARIFAH NORITA)
*padahal masa tu,xtgk punn math dpt A ke B"

aku cakap "thank you" teacher
then aku terus pergi kat abang aku
dalam perjalanan aku pergi pondok
aku sempat call mak aku
dalam keadaan menangis n mengiggil

time sampai kat abang aku
dia pun kata
"kan orang dah cakap,mesti dapat 5A ke atas punye"


THANK YOU ALLAH,

mak&abah,
6A ni untuk mak & abah
sorry,nani xdapat kasi 8A
ni je yang nani mampu
terima kasih sbb didik nani,
besarkan nani

i love you so much~!!




 

2 comments:

  1. kn org dh kata boleh buat nye.. x sia2 kena blasah ngan org masa skolah rendah dulu masa wat math.. dapat gak math A ek..

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah..tau xpe teringat dulu kene belasah sgn ko dulu...memang dasyat..hehe..kte punn xsangke math dpt A..ingatkan math B..papepun mmg bersyukur sgt2...

    ReplyDelete